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1. The metamorphosis

V1 simplification operation

A few months ago we began reworking the reports with our observations and your valuable comments. The primary objective was to make the use of the data simpler for all users.

C’est un autre gros chantier que nous avons décidé de découper en plusieurs étapes afin de le rendre

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3. Marketing 4.0

Fast as lightning!

Nous voici déjà rendus en septembre. Les vacances sont terminées et les élèves sont de retour sur les bancs d’école. On a cligné des yeux et l’été est passé à la vitesse de l’éclair !

Vous êtes occupé à préparer votre saison remplie de spectacles variés tous aussi divertissants les uns que les autres. Vous

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3. Marketing 4.0

Show recommendation explained

La manière la plus simple que j’ai trouvée d’expliquer le fonctionnement de notre système de recommandation de spectacles c’est de faire un parallèle avec le jeu : Bataille navale. Ce jeu, qui a vu le jour en 1930 avec une première version papier, puis qui a été popularisé par Milton Bradley à partir de 1967,

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3. Marketing 4.0

The secret of machine intelligence

« Si l’on attend d’une machine qu’elle soit infaillible, elle ne peut pas être intelligente » Alan Turing –père de l’informatique théorique et élève de John Von Neumann, concepteur de l’IA moderne.

Comme c’est le cas pour les humains, les « machines » ou les ordinateurs apprennent de leurs erreurs. Toutefois, là où la

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5. Others

Ram dam dam wa la dou

« C’est le temps des vacances… » nous chantait Pierre Lalonde, alors que Véronique et les fantastiques nous fredonnent « C’est l’été et c’est fantastique ».

Oui, la saison chaude qui est arrivée. C’est peut-être pour vous une période moins achalandée qui vous permet un peu de repos après une saison bien chargée? Pour d’autres,

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1. The metamorphosis

On the road to new reports

Here's a look back at recent discussions on the subject of reports. Thank you to those who attended one of the meetings and shared their experiences. Your feedback is important to us, and we'll be using this information to define how reporting will work in the ticketing system we're developing?

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3. Marketing 4.0

A Window on the Entertainment World

If there's one goal that every player in the performing arts shares, it's to bring our artists and our culture to the attention of the general public. At Ovation, this means developing a wide range of marketing tools to promote your programming to your audience.

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3. Marketing 4.0

Subjected to a battery of tests

As we've mentioned a few times, we've been actively working on marketing and artificial intelligence for just over two years now. This work has resulted in various tools and processes that we have made available to those who have made the step towards Marketing Cloud.

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3. Marketing 4.0

Customer segmentation

Customer segmentation consists of dividing an organization's database into groups of customers who share similarities and whose behavior presents an opportunity or a sign of decline. The aim of this segmentation is to tailor our strategies to treat each customer in such a way as to maximize their value to the organization.

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